دوره های برگزار شده مدرسه

اولین دوره نظریه‌های اوسینت و جستجوی پیشرفته (گام ۱ اوسینت) مدرسه اوسینت ایران

برگزاری اولین دوره ۲۰ ساعته اوسینت با قالب محتوای جدید در بهار ۱۴۰۳

مدرسه اوسینت ایران با همکاری مجموعه جامع (جستجوی ابتکاری منابع عمومی) و خانه اندیشه‌ورزان و به درخواست مخاطبان محترم OSINT.ir ، اولین دوره نظریه‌های اوسینت و جستجوی پیشرفته مدرسه اوسینت ایران (سی و پنجمین دوره عمومی) و کارآگاهی در منابع باز (Open Source) را برای علاقه‌مندان برگزار می‌کند.

اگر نام اوسینت را شنیده‌اید اما نمی‌دانید چیست باید بگوییم اوسینت یک “کارآگاهی مودبانه در وب!” است. “مودبانه”، چون برای یافتن یک ردپای دیجیتال، فقط در منابع و اطلاعات عمومی و آزاد جستجو می‌کند. قطعا اگر قرار است یک کارآگاه درست و حسابی باشید احتیاج به ابزار دارید، پس در این دوره شما با ابزارهای یک جستجوی هیجان‌انگیز در وب و تحلیل داده‌های بدست آمده آشنا می‌شوید و همراه با نمونه‌های کاربردی، قدم‌های‌تان در دنیای بی کران داده‌ها را هوشمند و حساب شده برمی‌دارید. نگران نباشید، احتیاج به هیچ پیش نیازی نیست! شبکه‌های اجتماعی، مقاله‌های خبری و حتی گزارش‌های دولتی همه منتظر شما هستند تا به یک کشف و جستجوی جانانه بپردازید.
مدرسه اوسینت ایران در قالب و ساختار محتوایی جدید، دوره‌ای مستقل و متمرکز بر تئوری‌ها و نظریه‌های اوسینت و جستجوی پیشرفته در موتورهای جستجو برگزار می‌کند.

این دوره را می‌توان پایه‌ای ترین و اصلی ترین گزینه از مجموعه دوره‌های آتی مدرسه اوسینت ایران دانست و پیش‌نیاز تمامی دوره‌های دیگر این مجموعه و فرآیند یادگیری تخصص اوسینت است

همراه با هم، قدم‌های زیر را در این دوره کارگاه آموزشی برمی‌داریم:

  • مفاهیم و تئوری‌های اوسینت
  • تاریخچه اوسینت
  • معرفی اولیه گوگل و سایر موتورهای جستجو
  • جستجوی پیشرفته گوگل
  • ابزارهای گوگل
  • مقدماتی از Imint (تصاویر)
  • سایر موتورهای جستجو

شرکت در این دوره برای محققان، پژوهشگران، آینده‌پژوهان، خبرنگاران تحقیقی (Investigative journalist)، دانشجویان و کلیه علاقه‌مندان به دانش شمّی که به دنبال کسب اطلاعات و جمع‌آوری آسان و کم هزینه داده از طریق منابع عمومی و آزاد هستند بسیار کاربردی و مفید خواهد بود.

این دوره به صورت آموزش عملی در قالب کارگاه ۲۰ ساعته حضوری در خرداد ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. مدرسان دوره‌های آموزش اوسینت، اساتید مدرسه اوسینت و کارشناسان مجموعه جامع هستند.

‌‌

این دوره روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه ۲ هفته در ۳۱ اردیبهشت و ۳، ۷ و ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ از حوالی ساعت ۱۶ یا ۲۱ و هر جلسه حدود ۵ ساعت برگزار می‌شود

در پایان دوره و پس از ارزشیابی عملی شرکت‌کنندگان در طول و انتهای دوره، به متقاضیان گواهی پایان دوره اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است، کلیه شرکت‌کننده‌ها در دوره‌های مدرسه اوسینت ایران در صورت تمایل و کسب مهارت‌های لازم در طول دوره، به سازمان‌ها و نهادهای متقاضی جهت همکاری در حوزه اوسینت معرفی خواهند شد.

‌‌

تا ۴۰ درصد تخفیف اندیشه‌ورزان پس از دریافت مدرک حضور در دوره و تایید خانه اندیشه‌ورزان

برای اطلاع از جزئیات دوره، ثبت نام و تخفیف اندیشه‌ورزی می‌توانید با شماره ۰۹۰۲۶۴۰۷۰۶۲ تماس بگیرید.

همچنین پشتیبانی مدرسه اوسینت با شناسه osint_school@ در پیام‌رسان تلگرام و بله آماده پاسخ گویی به سوالات شماست.

هزینه ثبت نام نظریه‌های اوسینت و جستجوی پیشرفته : ۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

برای ثبت نام و پرداخت هزینه در اولین دوره تئوری‌های اوسینت و جستجوی پیشرفته، می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید

قابل توجه مخاطبین مدرسه اوسینت و علاقه‌مندان حوزه اوسینت، جامع‌ترین و کامل‌ترین دوره آموزشی مدرسه اوسینت ایران، دوره جامع اوسیت است که شامل تمامی دوره‌های مستقل مدرسه اوسینت ایران هست. دوره جامع اوسینت ۱۲۰ ساعت در نظر گرفته شده است. برای ثبت نام در دوره جامع اوسینت روی لینک کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا