دوره‌های مدرسه

تمام مسیر: دوره جامع اوسینت (از مقدماتی تا پیشرفته)

دوره جامع اوسینت جامع‌ترین و کامل‌ترین دوره آموزشی اوسینت و شامل تمامی دوره‌های مستقل مدرسه اوسینت ایران هست. این دوره در نتیجه برگزاری و تجربه حدود ۷۰ دوره عمومی و سازمانی در مدت حدود ۶ سال طراحی شده است. دوره جامع اوسینت ۱۲۰ ساعت در نظر گرفته شده است.

اوسینت یا Open Source Intelligence (OSINT) به معنای «جستجوی پیشرفته در منابع اطلاعاتی آزاد» است. این مهارت کلیدی و مهم نه تنها امکان دسترسی به اطلاعات عمومی را برای همه فراهم می‌کند، بلکه با استفاده از تکنیک‌های اوسینتی، قابلیت بهره‌برداری از این اطلاعات را نیز فراهم می‌آورد.

اگر به دنبال آشنایی کامل با اوسینت و بهره‌مندی از توانمندی‌های آن در جستجوی اطلاعات هستید، مدرسه اوسینت شما را به شرکت در دوره جامع خود دعوت می‌کند. در این دوره، شما با تکنیک‌ها و ابزارهای اوسینتی آشنا شده و به شیوه‌های کاربردی برای بهره‌برداری از این اطلاعات در جستجوهای خود دست خواهید یافت.

چه کسانی می‌توانند از این دوره بهره‌مند شوند؟

  • خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای که به دنبال دسترسی به اطلاعات دقیق و موثق هستند.
  • تحلیل‌گران و پژوهشگران در حوزه‌های مختلف که نیاز به داده‌های قابل اطمینان دارند.
  • کارشناسان مالی و بازاریابان که به دنبال تحلیل بازار و رقابت‌ها هستند.
  • علاقمندان به هوش مصنوعی و تحلیل داده که می‌خواهند از دانش اوسینت در پروژه‌های خود استفاده کنند.

در این دوره شما با مباحثی مانند جستجوی پیشرفته در وب، تحلیل شبکه‌های اجتماعی، حریم خصوصی و امنیت اطلاعاتی، مباحث هوش تصاویر و جغرافیایی، و کاربردهای عملی اوسینت آشنا خواهید شد.

به علاقه‌مندان به دنیای پر از داده و اطلاعات تازه، دوره جذاب کامل و جامع مدرسه اوسینت که با تخفیف ویژه نیز همراه هست، را پیشنهاد می‌دهیم. شروع کنید و مهارت‌های لازم برای جستجو و تحلیل اطلاعات را به دست آورید!

‌‌

هزینه دوره جامع اوسینت ۱۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان است که قیمت نهایی برای علاقه‌مندان با تخفیف ویژه ۱۳,۹۰۰,۰۰۰ تومان درنظر گرفته شده است.

برای ثبت نام و پرداخت هزینه در دوره جامع اوسینت، می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید

جهت ثبت نام در دیگر دوره‌های مدرسه اوسینت ایران لازم است تا در فرم زیر درخواست زیر را ثبت کنید تا روابط عمومی مدرسه جهت تکمیل ثبت نام با شما تماس بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا