دوره های اوسینت

پایان ثبت نام دوره آموزش اوسینت شهریور و مهر ۱۴۰۰

شانزدهمین دوره آموزشی اوسینت (OSINT) و کارآگاهی در وب

مدرسه اوسینت ایران با همکاری مجموعه جامع (جستجوی ابتکاری منابع عمومی) و خانه اندیشه‌ورزان به درخواست مخاطبان محترم OSINT.ir، شانزدهمین دوره آموزش اوسینت (OSINT) و کارآگاهی در منابع باز (Open Source) را برای علاقه‌مندان و پژوهشگران برگزار می‌کند.

محتوای این دوره که به صورت عملی و کارگاهی با تعداد محدود شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود شامل مباحثی پیرامون آشنایی با تاریخچه OSINT و کاربردهای اولیه آن در صنایع نظامی، الزامات حریم خصوصی و نکات امنیت سایبری لازم‌الاجرا برای انجام اوسینت، آموزش روش‌های سرچ حرفه‌ای در وب و موتورهای جستجوی مختلف، روش‌های جستجو و استخراج اطلاعات از شبکه‌های اجتماعی، روش‌های شخصیت‌سنجی (People check) از طریق منابع باز و … از جمله مباحث این دوره آموزشی است. برای اطلاع از عناوین کامل مباحث این دوره اینجا کلیک کنید.

این دوره به صورت آموزش عملی در قالب کارگاه ۳۰ ساعته حضوری به مدت شش جلسه در روزهای 18، 19، 25، 26 شهریور و 1 و 2 مهرماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. مدرسان این دوره آموزش اوسینت، اساتید مدرسه اوسینت و کارشناسان مجموعه جامع هستند.

با توجه به کارگاهی و عملی بودن دوره و به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، ظرفیت ثبت نام بسیار محدود است. در پایان دوره و پس از ارزشیابی عملی شرکت‌کنندگان، به متقاضیان گواهی پایان دوره اهداء خواهد شد.

برای اطلاع از جزئیات دوره و دریافت کد تخفیف ثبت نام می‌توانید با شماره های ۰۹۰۲۲۵۸۸۸۱۲ یا ۶۶۴۸۸۱۰۵ تماس بگیرید. همچنین پشتیبانی مدرسه اوسینت با شناسه osint_admin@ در پیامرسان تلگرام آماده پاسخ به سوالات شماست.

هزینه شرکت در کارگاه ۳۰ ساعته آموزش اوسینت (OSINT) و کارآگاهی در وب۱.۷۰۰.۰۰۰ تومان *

* اندیشه ورزان محترم می‌توانند از اعتبار درنظر گرفته شده توسط خانه اندیشه‌ورزان بهره‌مند شوند.

* دانشجویان محترم نیز می‌توانند از ۲۰۰,۰۰۰ تومان تخفیف ویژه دانشجویی بهره‌مند شوند.

ثبت‌نام شانزدهمین دوره آموزش اوسینت به پایان رسیده است برای ثبت نام در دوره‌های آتی و یا جهت آشنایی با اوسینت با osint_school در  پیامرسان بله درتماس باشید و یا روی لینک کلیک کنید.

‌‌

 در صورتی که تمایل به شرکت در دوره‌های آموزش اوسینت را دارید اما تاریخ فوق برای شما مناسب نیست و یا درخواست برگزاری دوره در شهرستان را دارید، می‌توانید از طریق فرم درخواست دوره اوسینت اختصاصی مشخصات خود را ارسال نمایید.

اوسینت دات‌آی‌آر

OSINT.ir یک رسانه تخصصی در حوزه «اوسینت و کارآگاهی در وب» است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ با سه محور «ایجاد آشنایی عمومی با اوسینت»، «کمک به ارتقای سطح سواد دیجیتال در جامعه» و «افزایش تفکر انتقادی در مواجهه با تهدیدات سایبری و اخبار جعلی» آغاز کرده است. بدین منظور، تهیه گزارش‌های تحلیلی با هدف ارائه نگرشی مستقل و متفاوت از سایر رسانه‌ها نسبت به مسائل گوناگون، و همچنین آموزش ابزار و تکنیک‌های OSINT در دستور کار این پایگاه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا