دوره های اوسینت

پایان ثبت نام هفتمین دوره کارگاه آموزش اوسینت (OSINT)

هفتمین دوره کارگاه آموزش اوسینت (OSINT) و کارآگاهی در وب باز توسط «مدرسه اوسینت ایران» در آذر ماه 98 برگزار می شود.

پس از استقبال مخاطبان از دوره ششم آموزش اوسینت و درخواست‌های زیاد برای برگزاری دوره در آذر ماه، هفتمین کارگاه مقدماتی آموزش اوسینت (OSINT) و کارآگاهی در منابع باز (Open Source) توسط «مدرسه اوسینت ایران» برگزار می‌گردد.

علاقه‌مندان برای اطلاع از جزئیات و ثبت‌نام در این دوره می توانند با شماره های ۰۹۱۲۴۲۰۳۸۴۸ یا ۶۶۴۰۴۱۲۵ تماس بگیرند. همچنین میتوانید سوالات خود درباره این دوره را با آی دی @Alimansouri13 در پیامرسان های تلگرام و بله مطرح نمایید.

لازم به ذکر است که کلاس های هفتمین دوره آموزش اوسینت در روزهای پنج‌شنبه و جمعه 28، 29، 5 و 6 آذر و  دی ماه سال جاری برگزار می‌گردد.

آشنایی با تاریخچه OSINT ، ملزومات حریم خصوصی و امنیت سایبری لازم برای انجام اوسینت، آموزش تکنیک های جستجوی حرفه ای در وب و موتور های جستجوی مختلف، روش های سرچ در شبکه های اجتماعی و … از جمله مباحث این کارگاه می باشد.

با توجه به کارگاهی و عملی بودن دوره، ظرفیت ثبت نام محدود است. در پایان دوره و پس از ارزشیابی نیز به شرکت‌کنندگان گواهی پایان دوره اهداء خواهد شد.

برای اطلاع بیشتر از عناوین مباحث این دوره اینجا کلیک کنید.

ثبت‌نام هفتمین دوره آموزش اوسینت به پایان رسیده است برای ثبت نام در دوره‌های آتی و یا جهت آشنایی با اوسینت با osint_school در  پیامرسان بله درتماس باشید و یا روی لینک کلیک کنید.

اوسینت دات‌آی‌آر

OSINT.ir یک رسانه تخصصی در حوزه «اوسینت و کارآگاهی در وب» است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ با سه محور «ایجاد آشنایی عمومی با اوسینت»، «کمک به ارتقای سطح سواد دیجیتال در جامعه» و «افزایش تفکر انتقادی در مواجهه با تهدیدات سایبری و اخبار جعلی» آغاز کرده است. بدین منظور، تهیه گزارش‌های تحلیلی با هدف ارائه نگرشی مستقل و متفاوت از سایر رسانه‌ها نسبت به مسائل گوناگون، و همچنین آموزش ابزار و تکنیک‌های OSINT در دستور کار این پایگاه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا