دوره های اوسینت

دوره آموزش اوسینت در سازمان هنری رسانه‌ای اوج

دوره آموزش مقدماتی اوسینت توسط مدرسه اوسینت ایران و به در خواست سازمان هنری رسانه‌ ای اوج برگزار شد.

سازمان هنری رسانه ای اوج که از سال ۱۳۹۰ در حوزه تولیدات سینمایی و تلویزیونی در کشور فعالیت دارد و آثاری شاخصی چون فیلم سینمایی بادیگارد، فیلم سینمایی به وقت شام، فیلم سینمایی و مجموعه تلویزیونی ایستاده در غبار و … را تولید کرده است، به منظور ارتقای مهارتی و ایجاد ظرفیت جدید در حوزه تحقیق و پژوهش، اقدام به برگزاری دوره آموزش اوسینت کرد.

شرکت‌کنندگان در این دوره، پس از آشنایی با مبانی تفکر اوسینتی و تاریخچه آن، به فراگیری تکنیک‌های سرچ حرفه ای در موتورهای جستجو، روش های کوئری (Query) نوشتن، آشنایی با آرشیوهای عمومی وب، روش های جستجو در شبکه‌های اجتماعی از جمله فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و غیره و ملاحظات امنیتی لازم درباره حریم خصوصی پرداختند.

دپارتمان‌های تولید محتوا، روابط عمومی و تحقیق و پژوهش سازمان هنری اوج از جمله مخاطبان این دوره بودند.

این دوره به صورت «کارگاه آموزش اوسینت»، در قالب ۲۰ ساعته و در تاریخ ۵،۶، ۱۲ و ۱۳ مرداد ماه ۱۳۹۸ در ساختمان سازمان اوج واقع در خیابان برادران مظفر برگزار شد.ساختمان سازمان هنری رسانه ای اوجدوره آموزش اوسینت در سازمان اوج

 دوره آموزش اوسینت به در خواست سازمان هنری رسانه‌ ای اوج به پایان رسیده است برای ثبت نام در دوره‌های آتی و یا جهت آشنایی با اوسینت با osint_school در  پیامرسان بله درتماس باشید و یا روی لینک کلیک کنید.

اوسینت دات‌آی‌آر

OSINT.ir یک رسانه تخصصی در حوزه «اوسینت و کارآگاهی در وب» است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ با سه محور «ایجاد آشنایی عمومی با اوسینت»، «کمک به ارتقای سطح سواد دیجیتال در جامعه» و «افزایش تفکر انتقادی در مواجهه با تهدیدات سایبری و اخبار جعلی» آغاز کرده است. بدین منظور، تهیه گزارش‌های تحلیلی با هدف ارائه نگرشی مستقل و متفاوت از سایر رسانه‌ها نسبت به مسائل گوناگون، و همچنین آموزش ابزار و تکنیک‌های OSINT در دستور کار این پایگاه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا