دوره های اوسینت

پایان ثبت نام هجدهمین دوره آموزش اوسینت آذر ۱۴۰۰

هجدهمین دوره آموزشی اوسینت (OSINT) و کارآگاهی در وب مدرسه اوسینت ایران

هجدهمین دوره عمومی آموزش اوسینت آبان ۱۴۰۰

مدرسه اوسینت ایران با همکاری مجموعه جامع (جستجوی ابتکاری منابع عمومی) به درخواست مخاطبان محترمOSINT.ir ، هجدهمین دوره آموزش اوسینت (OSINT) و کارآگاهی در منابع باز
 (Open Source) را برای علاقه‌مندان و پژوهشگران برگزار می‌کند.

محتوای این دوره که به صورت عملی و کارگاهی برگزار می‌شود شامل مباحثی پیرامون آشنایی با تاریخچه OSINT و کاربردهای اولیه آن در بررسی مسائل روز، الزامات حریم خصوصی و نکات امنیت سایبری مورد نیاز برای انجام اوسینت، آموزش روش‌های سرچ حرفه‌ای در وب و موتورهای جستجوی مختلف، روش‌های جستجو و استخراج اطلاعات از شبکه‌های اجتماعی، روش‌های شخصیت‌سنجی (People check)  و بررسی شرکتاز طریق منابع باز و … از جمله مباحث این دوره آموزشی است.

شرکت در این دوره برای محققان، پژوهشگران، مستندسازان، خبرنگاران تحقیقی (Investigative journalist) و دانشجویان که به دنبال کسب اطلاعات و جمع آوری آسان و کم هزینه داده از طریق منابع عمومی و آزاد هستند بسیار کاربردی و مفید خواهد بود.

 برای اطلاع از عناوین کامل مباحث این دوره اینجا کلیک کنید.

این دوره به صورت آموزش عملی در قالب کارگاه ۳۰ ساعته حضوری به مدت شش جلسه در روزهای ۱۱، ۱۲، ۱۸، ۱۹، ۲۵ و ۲۶ آذرماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. اساتید مدرسه اوسینت و کارشناسان مجموعه جامع هستند.

با توجه به کارگاهی و عملی بودن دوره و به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، ظرفیت ثبت نام بسیار محدود است. همچنین در پایان دوره و پس از ارزشیابی عملی شرکت‌کنندگان، به متقاضیان گواهی پایان دوره اهدا خواهد شد.

برای اطلاع از جزئیات دوره و ثبت نام می‌توانید با شماره‌های ۰۹۰۲۲۵۸۸۸۱۲ یا ۶۶۴۸۸۱۰۵ تماس بگیرید. همچنین پشتیبانی مدرسه اوسینت با شناسه Osint_school@ در پیامرسان تلگرام آماده پاسخ به سوالات شماست.

هزینه ثبت نام کارگاه آموزش اوسینت (OSINT) و کارآگاهی در وب : ۱.۷۵۰.۰۰۰ تومان

ثبت‌نام هجدهمین دوره آموزش اوسینت به پایان رسیده است برای ثبت نام در دوره‌های آتی و یا جهت آشنایی با اوسینت با osint_school در  پیامرسان بله درتماس باشید و یا روی لینک کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا