دوره های اوسینت

پایان ثبت‌نام دوره آموزش اوسینت در مشهد مقدس آبان ۱۴۰۰

هفدهمین دوره عمومی آموزش اوسینت (دومین دوره در مشهد مقدس) آبان ۱۴۰۰

هفدهمین دوره عمومی آموزش اوسینت آبان ۱۴۰۰

مدرسه اوسینت ایران با همکاری مجموعه جامع (جستجوی ابتکاری منابع عمومی) به درخواست مخاطبان محترم OSINT.ir، دومین دوره آموزش عمومی اوسینت (OSINT) و کارآگاهی در منابع باز
(Open Source) در مشهد مقدس را برای علاقه‌مندان و پژوهشگران برگزار می‌کند.

محتوای این دوره که به صورت عملی و کارگاهی با تعداد محدود شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود شامل مباحثی پیرامون آشنایی با تاریخچه OSINT و کاربردهای آن در زمینه‌های مختلف مانند مسائل نظامی، الزامات حریم خصوصی و نکات امنیت سایبری مورد نیاز برای انجام اوسینت، آموزش روش‌های سرچ حرفه‌ای در وب و موتورهای جستجوی مختلف، روش‌های جستجو و استخراج اطلاعات از شبکه‌های اجتماعی، روش‌های شخصیت‌سنجی (People check) از طریق منابع باز، اوسینت در خبرنگاری تحقیقی و … از جمله مباحث این دوره آموزشی است.

 برای اطلاع از عناوین کامل مباحث این دوره اینجا کلیک کنید.

این دوره به صورت آموزش عملی در قالب کارگاه ۳۰ ساعته حضوری به مدت پنج جلسه در آبان و آذر ماه 1400 برگزار خواهد شد. مدرسان این دوره آموزش اوسینت، اساتید مدرسه اوسینت و کارشناسان مجموعه جامع هستند.

با توجه به کارگاهی و عملی بودن دوره و به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، ظرفیت ثبت نام بسیار محدود است. همچنین در پایان دوره و پس از ارزشیابی عملی شرکت‌کنندگان، به متقاضیان گواهی پایان دوره اهدا خواهد شد.

برای اطلاع از جزئیات دوره و ثبت نام می‌توانید با شماره‌های ۰۹۰۲۲۵۸۸۸۱۲ یا ۶۶۴۸۸۱۰۵ تماس بگیرید. همچنین پشتیبانی مدرسه اوسینت با شناسه @Osint_school در پیامرسان تلگرام آماده پاسخ به سوالات شماست.

” به دلیل شرایط ویژه دوره‌های استانی و با توجه به درخواست‌های متقاضیان، روزهای برگزاری دوره پس از تکمیل فرایند پیش ثبت نام و قطعی شدن حضور علاقمندان مشخص خواهد شد.”

“در ضمن لازم به ذکر است در صورت به حد نصاب نرسیدن ثبت نام کنندگان، کل مبلغ عودت داده خواهد شد.”

هزنیه دوره:

هزینه ثبت نام کارگاه آموزش اوسینت (OSINT) و کارآگاهی در وب : ۱.۹۵۰.۰۰۰ تومان

هزینه پیش ثبت نام کارگاه آموزش اوسینت (OSINT) و کارآگاهی در وب : ۲۵۰.۰۰۰ تومان *

ثبت‌نام هفدهمین دوره آموزش اوسینت در مشهد به پایان رسیده است برای ثبت نام در دوره‌های آتی و یا جهت آشنایی با اوسینت با osint_school در  پیامرسان بله درتماس باشید و یا روی لینک کلیک کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا