مدرسه اوسینت

پایان ثبت نام دوازدهمين دوره عمومی آموزش اوسینت (OSINT)

دوازدهمین دوره عمومی آموزش اوسینت (OSINT) و کارآگاهی در وب باز توسط «مدرسه اوسینت ایران» در شهریور و مهر ۱۳۹۹ برگزار می شود.


پس از برگزاری بیش از ۳۰ دوره آموزش اوسینت در موسسات، شرکت‌ها و نهادهای مختلف، دوازدهمین کارگاه عمومی آموزش اوسینت (OSINT) و کارآگاهی در منابع باز (Open Source) برای علاقه‌مندان برگزار می‌گردد.

این دوره به صورت آموزش عملی در قالب کارگاه ۳۰ ساعته به مدت شش جلسه در روزهای پنج‌شنبه و جمعه 23، 24، 25، 30 مهر و 1 و 2 آبان برگزار خواهد شد. مدرسان این دوازدهمین دوره آموزش اوسینت، اساتید مدرسه اوسینت و کارشناسان مجموعه جامع می‌باشند.

برای اطلاع از جزئیات و ثبت‌نام در این دوره با شماره های 09367383889 یا ۶۶۴۸۸۱۰۵ تماس بگیرید. همچنین می‌توانید سوالات خود درباره این دوره را با آی دی osint_admin@ در پیامرسان تلگرام مطرح نمایید.

آشنایی با تاریخچه OSINT و کاربردهای اولیه آن در صنایع نظامی، الزامات حریم خصوصی و نکات امنیت سایبری لازم‌الاجرا برای انجام اوسینت، آموزش روشهای سرچ حرفه ای در وب و موتور های جستجوی مختلف، روش های جستجو و استخراج اطلاعات از شبکه های اجتماعی و … از جمله مباحث این کارگاه می باشد. برای اطلاع از عناوین کامل مباحث این دوره اینجا کلیک کنید.

شرکت در این دوره برای محققان، پژوهشگران، مستندسازان، خبرنگاران تحقیقی (Investigative journalist) و دانشجویان که به دنبال کسب و جمع آوری آسان و کم هزینه اطلاعات از طریق منابع عمومی و آزاد هستند بسیار کاربردی و مفید خواهد بود.

در پایان دوره و پس از ارزشیابی به شرکت‌کنندگان، گواهی پایان دوره نیز اهداء خواهد شد.

هزینه شرکت در کارگاه 30 ساعته آموزش اوسینت (OSINT) و کارآگاهی در وب: 1.300.000 تومان

هزینه شرکت در دوره با احتساب 15 درصد تخفیف دانشجوی: 1.100.000 تومان

ظرفیت تکمیل شد

اطلاعیه درباره برگزاری دوره دوازدهم آموزش اوسینت:

علی‌رغم تمهیدات پیش‌بینی شده برای اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در دوره‌های آموزشی «مدرسه اوسینت ایران»، با توجه به شرایط کرونایی فعلی شهر تهران و محدودیت‌های رفت‌وآمد، به منظور راحتی بیشتر شرکت‌کنندگان در دوازدهمین دوره آموزش اوسینت، تیم اجرایی مدرسه اوسینت تصمیم به تعویق یک هفته‌ای برگزاری دوره گرفته است.

براین اساس، مهلت ثبت‌نام در این دوره نیز تا تاریخ ۲۸ مهرماه تمدید می‌گردد.

اوسینت دات‌آی‌آر

OSINT.ir یک رسانه تخصصی در حوزه «اوسینت و کارآگاهی در وب» است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ با سه محور «ایجاد آشنایی عمومی با اوسینت»، «کمک به ارتقای سطح سواد دیجیتال در جامعه» و «افزایش تفکر انتقادی در مواجهه با تهدیدات سایبری و اخبار جعلی» آغاز کرده است. بدین منظور، تهیه گزارش‌های تحلیلی با هدف ارائه نگرشی مستقل و متفاوت از سایر رسانه‌ها نسبت به مسائل گوناگون، و همچنین آموزش ابزار و تکنیک‌های OSINT در دستور کار این پایگاه است.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا