دوره های اوسینت

ثبت نام دهمین دوره آموزش اوسینت

دهمین دوره عمومی آموزش اوسینت (OSINT) و کارآگاهی در وب باز توسط «مدرسه اوسینت ایران» در اردیبهشت و خرداد ۹۹ برگزار می شود.

به دنبال شیوع ویروس کرونا و لغو دوره ماهانه پیش‌بینی شده برای فروردین‌ماه، اکنون مدرسه اوسینت در نظر دارد نخستین دوره کارگاه عمومی آموزش اوسینت (OSINT) و کارآگاهی در منابع باز (Open Source) در سال 1399 را با ظرفیت نفرات محدود و اجرای حداکثری دستورالعملهای بهداشتی مربوطه، برای علاقه‌مندان به این رشته برگزار کند.

بر خلاف دوره‌های پیشین، این دوره به صورت ویژه و در قالب ۶ جلسه در روزهای پنج‌شنبه و جمعه 18، 19، 25، 26 اردیبهشت و 1 و 2 خرداد برگزار خواهد شد. مدرسان این دهمین دوره آموزش اوسینت، اساتید مدرسه اوسینت و کارشناسان مجموعه جامع می‌باشند.

برای اطلاع از جزئیات و ثبت‌نام در این دوره با شماره های ۰۹۳۶۷۳۸۳۸۸۹ یا ۶۶۴۸۸۱۰۵ تماس بگیرید. همچنین می‌توانید سوالات خود درباره این دوره را با آی دی osint_admin@ در پیامرسان تلگرام مطرح نمایید.

آشنایی با تاریخچه OSINT و کاربردهای اولیه آن در صنایع نظامی، الزامات حریم خصوصی و نکات امنیت سایبری لازم‌الاجرا برای انجام اوسینت، آموزش روشهای سرچ حرفه ای در وب و موتور های جستجوی مختلف، روش های جستجو و استخراج اطلاعات از شبکه های اجتماعی و … از جمله مباحث این کارگاه می باشد.

در پایان دوره و پس از ارزشیابی به شرکت‌کنندگان، گواهی پایان دوره نیز اهداء خواهد شد.

برای ثبت نام در دوره‌های آتی و یا جهت آشنایی با اوسینت با osint_school در  پیامرسان بله درتماس باشید و یا روی لینک کلیک کنید.

اوسینت دات‌آی‌آر

OSINT.ir یک رسانه تخصصی در حوزه «اوسینت و کارآگاهی در وب» است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ با سه محور «ایجاد آشنایی عمومی با اوسینت»، «کمک به ارتقای سطح سواد دیجیتال در جامعه» و «افزایش تفکر انتقادی در مواجهه با تهدیدات سایبری و اخبار جعلی» آغاز کرده است. بدین منظور، تهیه گزارش‌های تحلیلی با هدف ارائه نگرشی مستقل و متفاوت از سایر رسانه‌ها نسبت به مسائل گوناگون، و همچنین آموزش ابزار و تکنیک‌های OSINT در دستور کار این پایگاه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا