دوره های اوسینت

پایان ثبت نام نهمین آخرین دوره آموزش اوسینت در سال ۹۸

نهمین و آخرین دوره عمومی آموزش اوسینت (OSINT) و کارآگاهی در وب باز توسط «مدرسه اوسینت ایران» در اسفند ماه 98 برگزار می شود.

به دنبال استقبال قابل توجه شما مخاطبان عزیز از دوره بهمن‌ماه، آخرین کارگاه عمومی آموزش اوسینت (OSINT) و کارآگاهی در منابع باز (Open Source) در سال جاری برای علاقه‌مندان به این رشته برگزار می‌گردد.

مدرسان این دوره، اساتید مدرسه اوسینت و کارشناسان مجموعه جامع می‌باشند. برای اطلاع از جزئیات و ثبت‌نام در این دوره با شماره های 09367383889 یا 66488105 تماس بگیرید. همچنین می‌توانید سوالات خود درباره این دوره را با آی دی @osint_admin در پیامرسان تلگرام مطرح نمایید.

لازم به ذکر است که کلاس های این دوره آموزش اوسینت در روزهای پنج‌شنبه و جمعه 8، 9، 15 و 16 اسفند ماه سال جاری برگزار می‌گردد.

آشنایی با تاریخچه OSINT و کاربردهای اولیه آن در صنایع نظامی، الزامات حریم خصوصی و نکات امنیت سایبری لازم‌الاجرا برای انجام اوسینت، آموزش روشهای سرچ حرفه ای در وب و موتور های جستجوی مختلف، روش های جستجو و استخراج اطلاعات از شبکه های اجتماعی و … از جمله مباحث این کارگاه می باشد.

با توجه به کارگاهی و عملی بودن دوره، ظرفیت ثبت نام محدود است. در پایان دوره و پس از ارزشیابی نیز به شرکت‌کنندگان گواهی پایان دوره اهداء خواهد شد.

ثبت‌نام نهمین دوره آموزش اوسینت به پایان رسیده است برای ثبت نام در دوره‌های آتی و یا جهت آشنایی با اوسینت با osint_school در  پیامرسان بله درتماس باشید و یا روی لینک کلیک کنید.

 

 

اوسینت دات‌آی‌آر

OSINT.ir یک رسانه تخصصی در حوزه «اوسینت و کارآگاهی در وب» است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ با سه محور «ایجاد آشنایی عمومی با اوسینت»، «کمک به ارتقای سطح سواد دیجیتال در جامعه» و «افزایش تفکر انتقادی در مواجهه با تهدیدات سایبری و اخبار جعلی» آغاز کرده است. بدین منظور، تهیه گزارش‌های تحلیلی با هدف ارائه نگرشی مستقل و متفاوت از سایر رسانه‌ها نسبت به مسائل گوناگون، و همچنین آموزش ابزار و تکنیک‌های OSINT در دستور کار این پایگاه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا